fredag 6. juli 2012

Det er hælja...igjen :)

Da var det helga igjen da...og nå er det sommer for alle 3 ungene her hjemme,helt frem til skolestart 20.August. Skal bli spennende det....så vi får satse på at det blir noe finvær i denne perioden ;)
I dag ruslet lille Mille Alexandra og jeg ned for å hente Matilde,så da gikk vi litt tidlig,siden det var den aller siste dagen i dag.
Planen var at denne lille frøkna kanskje skulle sove litt på vei nedover,men som dere ser,så blid og fornøyd,så har ikke tid til å sove henne.
Sovnet rett før vi kom til barnehagen,men der var det jo ikke mye ro,så hun våknet nesten like fort igjen.
Men da var det igrunn ei kusine som var veldig fornøyd.
Og enda mere stas ble det når vi kom hjem,og Mille også kunne sitte på fanget hennes...det var STORT det,hehe.
Nå på kvelden har vi hatt besøk av søster og nevø....og vi har kosa oss med bakt potet med masse godt oppi....det er sååå godt det. Ikke lenge til neste gang vi skal ha det tror jeg.
Er du glad i bakt potet??? Og hva pleier du å ha i poteten???


Nå er det snart natti natt her....tar på og ha en "liten baby" i huset faktisk...kjenner det er veldig godt vi er ferdig med det stadiet der ;)

3 kommentarer:

Jatte sa...

Så koselig! stas med de småtissene da!

Bakt potet så himmelsk ut.. neste gang jeg skal "skeie ut" skal jeg lage dette tror jeg, er jo sååå godt.. pleier å ha hvitløksmørr, mais, skinke og dressing oppi.. og noen ganger løk og paprika :D

Sommerklem fra Jatte♥

Linn sa...

Søte jentene :)

Bakt potet er en av mine ultimate favoritter,blir aldri lei!
Skal ha det til kvelds i morgen faktisk ;)

Pleier å ha mais,skinke og bearnaise til. Noen ganger bacon.
Mannen bruker kryddersmør eller grillkrydder til og.

Linn sa...

Ikke glem raspa ost!!! Hehe

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥