torsdag 5. juli 2012

Litt godlukt til heimen??

For noen uker siden fikk jeg en pakke i posten,med masse godlukt oppi :)
Air Wick er produktet,og det kom i 2 forskjellige lukter,Midnight Blackberry & vanila silk og Cool Linen & White Lilac.
Første intrykket mitt var at det var Midnight Blackberry som luktet best....Men usj,der tok jeg feil.Den var for sterk i lukten for min smak.
Så her har vi tatt i bruk Cool Linen...den lukter friskt og godt.
Nå har jeg satt en på ett fat innerst i stua,med 3 pinner oppi,og det passer fint...vil du ha mere lukt,kan du ha opptil 6 pinner,som følger med i pakken.

Så også at disse var kommet i butikkhyllene på Meny her hvor vi bor nå...så har du lyst å teste de ut,så finner du de på Meny.
Tilbakemeldingene jeg har fått av mine venner er også positive,eneste er at de synes de ble fort tomme.

Er du nyskjerrig på å bli en BUZZADOR og teste ut nye spennende produkter,så kan du klikke deg inn HER og registrere deg,så vil du etterhvert motta pakker i posten du også :)

1 kommentarer:

Line K.S. sa...

Har Cool Linen &White Lilac på badet nå og den lukter forbløffende godt.Kommer til å kjøpe den flere ganger:o)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥