lørdag 7. juli 2012

Ut på shopping en gråværs lørdag !

Nok en gråværs dag...og hva finner man på da...Jo man drar på shopping.
Ble ikke noe by shopping,men en tur på Gjennestas hagesenter. Her har det ikke blitt fylt helt opp med blomster enda,så tenkte jeg skulle få kjøpt inn noen til de tomme pottene på veggen her.
Var ikke det beste utvalget lenger,men noe fikk jeg tatt med meg hvertfall :)
Og på Mestergrønn her hjemme,fant jeg denne fine her som er Brudeslør.

Nå er det snart natti natt....så satser vi på en ny og fin regnfull dag i morgen  ;)

Åssen går det med sommerblomstene dine i det "flotte" sommerværet???

4 kommentarer:

Jatte sa...

Ble koselig på veggen der da :)

Vi har også vært på "shopping" idag, dvs vi har vært på cafè og så spilte vi bowling etterpå.. har en 4 åring vi passer 1 helg i mnd her, nå i helgen så gjelder å finne på litt annet når uteværet ikke er det morsomste :)


Nyt Søndagen!
Klemmer fra Jatte♥

Hild Frøya sa...

Så koselig.. Gleder meg til vi får fiksa litt ute i hagen her. Jeg har ikke grønne fingre, men det kan kanskje læres.. hehe

Anonym sa...

Så koselig dere har det! :-) Jo takk, her går det bare bra med våre sommerblomster i dette været! Vi har faktisk aldri hatt så mange og så fine blomster før, så tydelig at det passer med dette været... Klem, Ann-Kristin A.

Unknown sa...

Ønsker du flere besøk på din blogg? gå til www.postblogg.com

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥