mandag 27. februar 2012

Jeg ønsker meg....ja,både det ene og det andre ;)

I går var ei venninde innom her,og viste meg en gave hun hadde fått.
Og det hadde passet midt i blinken her også.
Jeg synes nemlig denne boksen tennbrikettene kommer i er helt forferdelig stygge.
Men da var jo dette trekket her helt genialt ..Så ett sånt type trekk ønsker jeg meg (selv om sesongen for fyring nesten er over)
Var ikke den fin...og så mye finere denne boksen ble :o)

Så ønsker jeg meg en ting til...hvis DU vil hjelpe meg da!
Jeg trenger litt hjelp med tanke på bloggen....jeg har lyst å gjøre den om litt,og gjøre den mye "renere" om
dere skjønner hva jeg mener..og få meg en ny header,hvor alt står i stil.
Dette er jeg IKKE god på i det hele tatt!!!
Har DU lyst til å ta utfordingene....den som tar utfordringen....skal få en fin overraskelse i posten :)


4 kommentarer:

mineenglersmå sa...

Jeg fikser det jeg!!! Hahaha!!!! Si i fra om du får tak i noen og som kan hjelpe datadyslektikeren meg;-) jeg syns bloggen din er knall fin...;-)

Vivishagerom sa...

Det er veldig lurt å pynte opp disse boksene! Er egentlig ikke det peneste som finnes i stua! Tror jeg må finne på noe lurt jeg også!

Ønsker deg en fin kveld!

Hege sa...

Så flott Elisabeth...da blir jeg glad,hihi!
Bloggen er grei..men ikke stort mere enn det ;o)
Hehe.

Klem

Anonym sa...

Du får jo en sånn av meg da=D hehhe søta=) der halveis med en til deg nå=)) er kansje ferdig i morgen=)) om jeg rekker å strikke litt på dagen i morgen er den nok hos deg innen kvelden=) klem Jannikke=))

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥