søndag 26. februar 2012

Da var det over....for denne gang!

Da var vinterferie og helg over..og i morgen er det tilbake til hverdagen igjen.
I dag har det vært nok en dag med knall vær...og jeg har dessverre
ikke benyttet meg av det..har heller vært inne å småpuslet med ting.
Matilde har vært i bursdag....igjen....og skal i bursdag igjen til helga.
Ulrikke og mannen har vært ute å øvelseskjørt...endelig er veiene helt bare,
og hun føler seg tryggere på veien.
Nå skal jeg igjen dele litt baby-bilder med dere,for som jeg nevnte
i går,så var jo Ulrikke og Matilde på besøk i Skien igjen.
Ulrikke og Matilde med lille Mille Alexandra.
Er bare en uke siden vi var der nede,men ser jo allerede nå at hun har forandret
seg masse på bare denne ene uken.
Lille snuppa koser seg hos mamma'n sin 
Ulrikke er bare helt fortapt når det gjelder denne lille snuppa.
Hu er vel ikke på en eneste bytur uten at hun MÅ handle noe til henne.
Spent på hvordan det vil gå den gang hun får egne barn,Hi Hi !
Mamma's hånd er trygg og god.

Ha en flott uke alle sammen....hører de melder skikkelig vårstemning de første
dagene av denne uka...Herlig.

1 kommentarer:

Kari Petrine sa...

Så skjønn liten frøken. :)
Det bilde av Ulrikke og bebii var jo helt nydelig. (og ulrikke er jo bare så fotogen...)

Ønsker deg en god kveld, og en fin uke.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥