tirsdag 28. februar 2012

Jeg sliter litt !

For meg så er det ikke bare litt slit...men igrunn ganske MYE !
Min pc nekter å ta til seg strøm...og uten strøm fungere en bærbar pc veldig dårlig...Buhu!
Så nå må den sendes avgåde på reperasjon,så får vi håpe de får fikset det,og at det går på reklamsjonen,
hvis ikke,så spørs det om  ikke mor blir skikkelig deprimert ! ! Pc'n er bare 1,5 år gammel,så krysser fingrene for at det ordner seg. Har ikke lyst til å bruke penger på en ny pc nå hvertfall :o(

Så i dagene fremover vil jeg kanskje slite litt med bloggingen....men er jeg heldig får jeg lov
å låne Ulrikke sin pc..som jeg gjør akkurat nå :)

Ha En Kjempe Fin Dag !

5 kommentarer:

Hildes Scrappeunivers sa...

Huff og huff. Krysser fingrene for at du får den ordna fort. Om den er mindre enn 2 år er det vel en garantisak?

Klem fra Hilde

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Huff da, det var litt tidlig at den skulle blir ødelakt.

Lykke til!
Klem

Lise sa...

Jeg hadde en laptop som støtt hadde samme problemet, var en garantisak hver gang. Er visst en utsatt plass det strømmotaket, så du får nok en frisk laptop hjem igjen :)

Hege sa...

Vi satser på det Inger Lise...kjedelig å bruke penger på en ny en :o/

Linn sa...

Iiiik!!
Kjenner meg igjen ja....
Fikk vår igjen fra rep. i dag etter flere uker uten.
Hardisken ville ikke mer,kun 6 mnd gammel,så fikk på garantien.

Lykke til med pc`n :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥