torsdag 2. februar 2012

Enkel kveldsmat

Go'kveld i stua!
Her hjemme herjer sykdommen ...Mannen har vært hjemme fra
jobb ett par dager,og jeg er pottetett forkjøla,og kjenner det sprenger
godt i bihulene...Har allerede legetime til mandag,så får vel holde ut til det ;o)
Men siden formen er så laber...blir det veldig enkelt innen matveien her hjemme.
Til middag ble det faktisk lapskaus på boks....og
jeg fikk lagd smørgrøt til de 2 minste til kveldsmat :
Jeg skrøt på meg at jeg hadde laget kveldsmaten....men det skal
sies at jeg fikk veldig god hjelp av Matilde 
Skal ikke så mye til for at disse små blir fornøyde,
så det å kunne hjelpe mamma'n med og røre litt,var så moro.
-Nammis....like godt som alltid dette Mamma!
Koser seg denne gutten her også...men er jo sååå opptatt av hva
som skjer på tv,istedet for den tullete mora som alltid
skal knipse bilder...Han synes ikke det er veldig stas lenger.

Nå skal jeg krype godt under pleddet her,og pleie forkjølelsen litt,
mens Berserk ruller over tv-skjermen.

4 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Så koselig det er å få hjelp på kjøkkenet. Flott liten hjelper!
Her er sliter vi også med forkjølelse og feber, men det er noe som går så da må man vel regne med det!
Ønsker deg god bedring og husk å ta livet med knusende ro!

Barbro sa...

Ja det er tungt når kroppen ikke vil henge med. Fint å ha småkokker rundt seg da :-)

Det var rømmegrøt hos oss ikveld. Var nydelig.
Smørgrøt er også en slager for barna.

Klem fra meg :-)

Hild Frøya sa...

Så flink du er. TrorIngriden min hadde blitt fra seg av begeistring om hun hadde fått grøt til kveldsmat

Pernille sa...

Så flink hun er :) Tipper det smakte godt av noe man har vært med å lage selv ;)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥