fredag 3. februar 2012

Da var vi der igjen da....

for det er jo HÆLJA igjen ! ! !
Helga starter hvertfall med supert vær...knall blå himmel og mange,mange - grader!
Og som dere ser...Ikke veldig varmt inne heller,så her er det bare å 
fyre godt i peisen.
Neida...jeg har ikke fått tatt vekk blomstene før vinter'n kom i år heller.

I kveld får vi besøk,og skal kose oss med raclette,og så må vi
jo selvsagt få med oss The Voice på tv i kveld.
Fredags kvelder er så kos...beste kvelden i hele uka.
Love it!

2 kommentarer:

Pernille sa...

Jeg som er så frysepinne tok på meg ullundertøy, fleecebukse og en strikkagenser. Tidligere i uka har alle i klassen klaget på at det er så kaldt i klasserommet, og der er det 21 grader. Men i dag slapp jeg å fryse når jeg satt inne :)

Ha en kjempefin helg! <3

Vivishagerom sa...

Jeg liker også fredagskveldene best, for da kan vi senke skuldrene og ha to blanke dager foran oss!
Her var det også kaldt i dag tidlig - minus 20, så vi fyrer og fryrer.
Til din trøst så har ikke heller tatt vekk høstplantene før snøen kom, men syns egentlig at dem fortsatt er flott med snø på toppen.
Ønsker deg en fin fredagskveld.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥