søndag 8. januar 2012

Sykehuset igjen-vanlig kontroll

Kjenner jeg begynner og få min dose av sykehusbesøk nå,
men i morgen er det heldigvis bare den ordinære 1-årskontrollen
for Matilde pga sykedommen hennes. 
Veldig greit og trygt å bli fulgt opp hvertfall...selv om det er lite
de kan informere oss om,da det fortsatt er alt for lite kunskap om denne sykdommen.
Her er bildet fra vi var i Norsk Ukeblad for 2 år siden
Matilde er ved godt mot,og synes det er helt greit at legen 
skal se på flekkene hennes..heldigvis.
Å er man flink...så vanker det kanskje en bitteliten premie til slutt også,hihi.
Her er link til ett lite innlegg av reportasjen..og klikker man på bildene,så bli de større
og da selvfølgelig mye lettere å lese.
Ha en fortsatt fin søndagskveld.

3 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

Heisann ...

Lykke til på sjukehuset .....

Koselig blogg du har ;)

Monikaklemma

Anonym sa...

WOW! Har jeg fulgt deg så lenge? Jeg husker du la ut om reportasjen...

Lykke til på sykehuset i morgen. Klem

Hege sa...

Ja da har du fulgt med en stund Fru Jacobsen :o) Koselig det.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥