mandag 9. januar 2012

Kommet godt igang med den nye uka...????

Har kommet igang her vi også...Men er skrekkelig trøtt i dag.
Nettopp hatt en liten halvtime på sofa'n her.
Ungene maser om ut å gå på ski...så får vel se om vi finner noen
skisko her eller der...ikke tatt ned fra loftet enda tror jeg,
og vips,så ble det mannen's jobb ;o)

Vi har vært på kontroll med Matilde i dag...og det var som jeg skrev i går,
intet nytt og finne ut av der. Men greit å ha vært innom der alikevel.
Matilde storkoser seg masse på venterommet der,bare kjedelig at ikke vi har litt
lengere tid på venterommet når vi først er der ;o)

Har det kommet mye snø hos deg i dag???
Har snødd her i hele dag,men har ikke kommet så veldig mye synes jeg,
men nok til at ungene synes det er moro å være ute å leke.

Ha en kjempe fin mandag alle sammen...og kos dere
masse resten av uka.

3 kommentarer:

Hild Frøya sa...

SV: Jøss. Jeg fikk beskjed om at det var helt greit å være med inn å ta bilder. Men med tanke på skumlinger, så er det nok lurt å ha fotoforbud på badeland. Huff.. Liker ikke å tenke på sånt....

Anonym sa...

Lekerommet der er ganske artig for barna ja, husker det fra i sommer. Storebror lekte der mens vi skiftet bandasjer på lillemor.

Jatte sa...

Snød katter og bikkjer hele dagen.. kooooselig :D selv om jeg kunne ønske det kom litt før så det var hvitt til jul.. men men!

Ha en fin Tirsdag,
Klem Jatte♥

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥