søndag 7. august 2011

Nok en bursdag feiring er over....

Da er dagens bursdag feiring for Ulrikke overstått.
Her har vi hatt besøk av Ulrikke sin farmor og pappa
og Kittelsen og Sara.
Vi har kosa oss med hjemmelagd pølse pizza som Gro hadde laget for meg.
Nabo'n hadde nok engang lagd deilig hvetekringle for meg,og jeg lagde ostekake
og cupcakes.
Tusen takk for hjelpa Gro og Jannikke.


Mitt 2.forsøk på cupcakes


MMm....og gode var de.


Ulrikke,Matilde og Sara


Ulrikke ♥ Matilde


Og søte Sara ♥


Da sier jeg natti natt,etter en sen kveld i går.
Ønsker deg en flotter's uke.

5 kommentarer:

Findus sa...

Ønsker deg en flotters uke også - ferien min er over for denne gang - går så fort !! Fine jenter på rekke og rad ;)

Gro sa...

Må si jeg litt skuffa ja. :(

Størstepia sa...

Så fantastisk gode ut de muffinsene ja;)!!
Er så flott og dekorativt med de kulene på altså!
Håper du hadde en flott bursdag helg - man skulle virkelig hatt bursdag flere ganger i året;)!
God ny uke til deg!
Klem fra størstepia

mammaKine sa...

Hurra for deg og gratulerer med dagen som var :-) høres ut som dere har hatt en strålende feiring. Klem fr Kine!

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Du har så søte Barn :)

Gratulerer med dagen som var,

Klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥