fredag 5. august 2011

Sååå koselig med bursdag !

I går hadde denne bloggeren bursdag.
Jeg ble vekket på senga kl.7:15 av mann og barn...med pakker,sang og kake.
Tradisjonene må følges vet dere ; )

Hadde en super koselig dag.
Startet med noen timer på jobb...så hjem for å lage ostekake,
spise deilig middag som JV lagde.
BarbeQue marinert svinekjøtt,fløtegratinerte poteter,sopp og løkstuing og grønnsaker.
Mmmm,det var sååå godt.

På kvelden kom verdens beste venner på besøk ♥
Og vi kosa oss med snacks,nabon's hjemmebakte kringle og ostekake.


Jeg fikk og så gaver som jeg ble kjempe glad for.
Her kan du få en liten titt :


Jeg fikk denne flotte putekassen...Den er bare sååå fin.
Mannen er igang med å skru sammen her nå,så gleder meg til den er ferdig.
Skal knipse bilde senere når den er ferdig.


 Og av Ulrikke fikk jeg gavekort på Resturanten her nede ♥


                                                                                                                                                                                                                                   
                                                                                              

 

           Flotte blomster fra gode venner
                                              



Parfyme fra Elizabeth Arden -Pretty Hot
fikk jeg av mannen + 6 flax-lodd
som jeg nå kom på at jeg ikke har skrapet enda ; )


Og spennende Fresita jordbær vin,som jeg gleder meg til å smake på
fikk jeg også av ei venninde.


                                                       Ikke rart jeg hadde en flott dag...

                                  

Tusen takk for kjempe hyggelig hilsner,besøk og flotte
gaver på dagen min ♥


3 kommentarer:

Charlotte - FO² sa...

Gratulerer med dagen som var. Håper du hadde en fin dag. Masse flotte gaver du fikk også!! :)

klem

Størstepia sa...

Grattis så mye med gårsdagen!! Så masse fint du fikk;)! Fantastisk å ha bursdag altså;)
Håper du får en flott helg!
Klem fra størstepia

Hild Frøya sa...

Gratulerer med dagen som var. Håper du fremdeles koser deg med gavene og at iallfall ett av flaxlodda gav premie!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥