tirsdag 9. august 2011

Bryllupsreise = London

Weeeee..da ser det ut til at det blir London i bryllupsreise på oss !
Nå skal det nevnes at vi ikke er akkurat NYGIFTE lenger...hehe...Men en bryllups-
reise har vi aldri vært på,så nå er det jammen på tide.

1.September feirer vi 10.års bryllupsdag,Ikke værst ? ? ?

Har vært i London 2 ganger før . . . og jeg "digger" byen.
Mannen er nok litt engstelig for at det bare skal bli
shopping på hele turen...men jeg skal nok klare og styre meg.....LITT !
Så er vi spente på om vi også kanskje får med oss ett vennepar også,
det hadde vært super koselig.

Veldig synd å lese om alle opptøyene der borte om dagen,
men får håpe at det roer seg ned,og at vi trygt kan reise over
i midten av September : )


Har DU noe tips til billig ok hotell og bo på,som ikke er så langt unna
fra Oxford Street??

3 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Så deilig med kjærestetur. Håper dere får det til da!

Hege sa...

Vi skal nok få det til vettu Hild...skal bli godt med kjærestetur ♥

Monica sa...

Marriott Park Lane bodde jeg og mannen på en gang vi var der. Griselekkert hotell som ligger på Oxford Street. Vi fikk det veldig billig for det er egentlig veldig dyrt, men verdt å sjekke, kanskje dere snubler over samme tilbud som oss :) Kos dere! :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥