lørdag 7. mai 2011

Nye planter....og slitne barn!

Da var vi jammen kommet til Lørdagen gitt....og nå er det FRI i over en uke....Jippi!
Når jeg kom på jobb i dag,var jeg også en kjapp tur innom Mester Grønn

Der hadde de nemlig Pelargonia til 20,- per plante.
Så fikk heldigvis tak i 4 stykker. Glad jeg gikk innom før jobb,og ikke i pausen,
for da var det nemlig helt tomt.


Så i morgen tenkte jeg at jeg skulle spyle og gjøre klare litt potter
så jeg får plantet litt her ute.
Satser på en herlig ute dag i morgen.


Ungene her i heimen har vært i full fart i hele dag . . . Så nå på slutten var
det ett par slitne unger her.
Mats Fredrik sitter og spiller på Ipaden...

Mens lillesøstra har sluknet som en stein på sofan.....


So ro lilleman,nå er dagen over.
Alle barn i alle land,ligger nå og sover.
So ro og tipp og topp,
sov min vesle pode.
Reven sover også nå med halen under hodet.

God natt alle bloggvenner


4 kommentarer:

kimberlee.blogg.no sa...

Den sangen synger jeg til Ken andre..:) I dag har vi bakt boller, har lagt ut bilder..

mammaKine sa...

Så koselig. Håper dere får en fin dag i morgen :-)

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Det var en bra pris:)

Så søt og sliten jente ,kos dere i dag også.

klem

Pernille sa...

SV: Har lagt merke til at det er litt lite liv fra meg, for jeg har ikke hatt lyst til å skrive. Og snart er det eksamen, som vi får vite på fredag :o) Det eneste trekkfaget vi kan komme opp i muntlig, er naturfag. Håper virkelig jeg ikke er en av de som skal opp!

Ønsker dere en solrik kveld, og jeg har benyttet helgen ute hele dagen :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥