fredag 6. mai 2011

Nye lykter....

...og mere DOT-DOT-DOT !
Da var det på tide og få på voksduken ute...og da ble valget enkelt,samme duk
som vi har på kjøkkenet.
I dag ble det også med meg 2 lykter med fra jobb.
Har de samme lyktene fra før,bare i en størrelse mindre,og de ble igrunn
litt stusselig ute på bordet.


Ingen tvil om at jeg elsker alle slags  mulig lykter.

Nå er det starks sein middag her hjemme...I dag havnet valget
på kylling fajitaz...Nam,nam,gleder meg.

DEILIG MED FREDAG...HÅPER DU OGSÅ HAR EN TOPPERS FREDAG.

6 kommentarer:

Siwert sa...

Jeg ønsker meg også sånne lykter og sånn voksduk, jeg ♥ også dåtter hihi..... :)))

Klem fra meg

Anonym sa...

De var lekre. Jeg er også veldig glad i lykter :)

Monica sa...

Kjempelekre lykter! Jeg er også lyktoman, hihi. Kjøpte noen i Danmark i fjor som aldri kom ut av posen sin, men i år er det nye muligheter!! :) :)

Vibekes Kaoshjem sa...

Søte lykter. :)

Jeg har også voksduker i beige med hvite prikker på utebordene, men mine er kjøpt på KID da. ;)

Eline sa...

Å, elsker lykter jeg og. De var kjempefine, duken også. Nå må jeg også komme i gang med verandaen.
Ha en flott lørdag.
Stoor klem

kimberlee.blogg.no sa...

Fine lykter.. Jeg er også blitt glad i lykter.. Kjøpte meg lykt som kan ha te lys oppi..
Ha en fin lørdag..
Klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥