mandag 9. mai 2011

Nydelig helg

Jøje meg for en nydelig helg det har vært.
Har jo vært skikkelig sommer tempraturer her hos oss på Revetal.
I dag har mannen vært flink og få beisa deler av terrassen,jeg har spylt klart
inngangspartiet,så tenkte jeg skulle få beiset der i morgen formiddag.

Ungene har hatt det helt topp i helgen,med MASSE utelek.
Til og med spørsmålet om å sette opp bassenget har kommet i helgen.
MEN,det får vente en stund til enda.

I morgen starter nok en ny uke...FRI UKE...Weeeee!
Men er da nok som skjer for det.
Bursdagfeiring,bytur,kontroll på sykehuset,fotballtrening,besøk,
samtaletime,mere beising og rydding i hagen.

I morgen skal jeg kose meg med denne deilige kyllingsalaten som
Ulrikke har laget her i kveld.

Deilig salat med pasta,kylling,agurk,bacon og osteterninger....Mmm,gleder meg til lunsjen gitt,HeHe.

Ønsker deg en super start på en ny uke

5 kommentarer:

Størstepia sa...

Har vært en fantastisk helg ja;-)
Her er det også "sommer" om dagen, kan godt skjønne at barna ville ha fram bassenget!
Ha en flott friuke med masse å gjøre!
VI starter utbygging idag, så det blir spennende!

Stor klem fra størstepia

Birthes Verden sa...

Den salaten så deilig ut. Passer godt til varme dager.
Det er jo bare så deilig med det flotte været som vi har nå.
Bare det å slippe å kle på seg flere lag med klær er så deilig.

Ønsker deg en strålende uke.

Klem Birthe

Monica sa...

Nydelig helg her hos oss også, helt fantastisk. Skjønner spørsmålet om bassenget, det er jammen fort gjort å glemme at det "bare" er tidlig i mai :)
Den kyllingsalaten så KJEMPEGOD ut, hadde jeg sett den tidligere så hadde jeg bedt meg selv på lunsj, haha. Kos deg med beisingen :)
Klem

Therese sa...

Deilig med lett mat når det er så varmt. Vi hadde konfirmasjon i går, og det gikk MYE brus og is.. (var på Flykafeen).
Herlig vær i dag også, og håper det fortsetter noen dager.

Ha en flott mandag!!
Klem, Therese

Eline sa...

Åå, det så ut som perfekt kost nå i varmen. Søren og, ikke vis sånne bilder, her er det suppe i dag :(
Nydelig sommervær her og <3
Ha en flott kveld.
Stor klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥