mandag 9. mai 2011

Godt med IS i varmen

Nok en nydelig dag er på hell . . . Er jo igrunn SOMMER ute.
Og da er det jo lov å kose seg med litt is også.


Har selv tilbringet store deler av dagen ute i dag . . . Og skal snart ut igjen.
Da skal trappa på utsiden beises , og det er greiest å gjøre når ikke
det er så mange små som flyr inn og ut døra der.

I dag er klippe time bestilt til Ulrikke og meg , så da blir vi fine på
håret til 17.Mai...gutta reiser ned til Tønsberg og klipper seg der.
Så må jeg se å få prøvd bunaden til Matilde en av de nærmeste dagene.
Er dere andre i rute til 17.Mai?

4 kommentarer:

kimberlee.blogg.no sa...

Ja det er godt med is nå i varmen:) Har spist kake i dag, jeg har bursdag..

Størstepia sa...

Herlig med is ute nå om dagen - det er jo nesten obligatorisk!
Her er vi i rute, bunad og festdrakter er klare:-)

Ha en herlig mandagskveld!
Klem fra størstepia

Evelyn sa...

Hei :)

Ja med disse nydelige dagene som har vært nå så er det godt å kose seg med is ute... har jo også vært helt nydelig vær her de siste dagene.. litt mere overskyet i dag da men...

Ser nå ut som ho koser seg skikkelig med is da .. kjekt årstid vi går inn i nå.

Håper du fikk beisa trappa og at bunadene og andre ting til store og små blir i orden til 17 mai.

Her er det ikke så mye som skal ordnes til 17 mai, etter at Marie forsvant ut av rede og etter at det ble slutt på korpsspilling og slikt er 17 mai blitt en veldig stille og rolig dag... hva som skjer den dagen i år hvet jeg ikke... mulig jeg tar turen og er med koret for å synge men får se hvordan dagen blir.

Ha en fin tirsdag:)

Klem fra Evelyn

Hild Frøya sa...

Jo, vi er vel i ryte til 17 mai.. Jeg aner egentlig ikke hva jeg skal ha på meg, lurer litt på om den kjolen jeg har kjøpt kanskje er litt for fin.. Men, vi får se.. Ingrid skal iallfall få ny bunad..

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥