søndag 21. november 2010

Danse,danse dukka mi....

Prinsesse!
Ja,det tror jeg Matilde følte seg som,når hun skulle i bursdag istad.
Vi fant nemlig frem en arvekjole fra kusinen hennes Sandra. Og det er sååå stas.
Hun låste seg til og med inn på vaskerommet,stelte seg på do for å se seg i speilet *smelt*


Først så må vi fjase litt før vi kan snurre rundt !


Hun var bre sååå stolt,og snurra og snurra i denne kjolen,hihi!

Så snurrer vi enda litt til....Danse,danse!

Prøvde meg også på ett portrettbilde her...men da fikk jeg igrunn beskjed om at det var nok.
Nå er hun som sagt i bursdag og koser seg med masse andre unger,og det var ingen
problem at mamma og pappa kjørte hjem igjen.

Nå skal vi andre snart begynne å gjøre oss klare også,før vi setter kursen innover til
Uwe sitt 40 årslag.

Gleder meg til vi er hjemme igjen,å jeg kan finne senga! Tror klokka ble nærmere 4:30 før
jeg sovnet i natt....trenger jeg litt mere søvn da,enn frem til 9....JAAAA!
Om noen skulle lure på hva jeg drev med så seint....så satt jeg ført barnevakt hos nabo'n,fra 1-2...
når jeg var kommet meg hjem i 2:30 tiden,var det telefon tid med Kittelsen,
så henge opp en klesvask...deretter ligge og vri seg  1 times tid i senga.
Og attpåtil så våkner jeg 1.gangen av at naboen er ute å måker gårdsplassen kvart over syv!!!
Sovnet heldigvis igjen...men gaaah!

Da ønsker jeg DEG en super fin Søndag.

2 kommentarer:

Therese sa...

Skjønt, vettu!
Den som hadde hatt en rosa polkadot-kjole...

Få deg litt søvn - ikke særlig helsefremmende å sove for lite.

:-)

Pernille sa...

Herlige bilder av Matilde - kjolen kledde hun!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥