søndag 21. november 2010

Give Away - Eva og englebarna

Give Away - Eva og englebarna

Da kjører vi igang med en GiveAway..og vinneren vil få ett smykke fra
Eva og englebarna.
Vinneren vil bli trukket 10.Desember.


"Smykkene viser barna's kjønn og månedstein i et vakkert slangekjede med sølvperler
Velg også gjerne blanke steiner med jente- og guttebarna dine"
 
Du får 1.lodd for å skrive en kommentar på innlegget her!

1.lodd for å bli følger på min blogg

og enda 1.lodd hvid du legger inn link på din blogg om denne GiveAway'en.
Husk å legge igjen link i kommentarfeltet når du legger ut ett evt innlegg på bloggen din.

HUSK Å SKRIVE EPOST ADRESSE HVIS DU ER "ANONYM".

Lykke til!

57 kommentarer:

Anonym sa...

Så morsomt,og så fine smykker da :-))))

Line sa...

De er kjempesøte! <3

Gro sa...

Ja da blir jeg følger av bloggen, legger igjen kommentar og legger ut innlegg i bloggen min. :))
Blir 3 lodd det. :))

Anonym sa...

Hejsa....Her vil jeg da gerne være med ligger 3 lodder.Sikke en fin gave.Kram Else

Mona sa...

Hei hei.
Da får jeg legge inn en kommentar:-) Et veldig flott kjede - det hadde kledd 3 barns moren det. Ha en fin fin dag. klem

Therese sa...

Fint smykke - I'm in! :-)
Jeg er følger, legger igjen kommentar og linker på bloggen min. Blir 3 det, vel.

Ha en fin mandag!!

<3

Eline sa...

Å, så morro! Jeg er jo allerede følger, vet ikke om det teller?
Skal linke på bloggen min når jeg legger ut innlegg etterpå :)
Stor klem

Kristine sa...

Har ikke blogg :) så blir 1 lodd da ;p

Karien sa...

Kan jeg også delta fra utlandet? Jeg synes smykket er så nydelig, særlig til en 9-barnsmor som jeg :-)
Skal bli følger også, kan jeg værsåsnill delta?
Skal ikke hjelpe mye om jeg legger inn noe om bloggen din, fordi jeg blogger på nederlandsk for tiden...

Hege sa...

Så fine smykker! Jeg tar 1 lodd :)
Hege H.

Anonym sa...

Ohh! Jeg har så lyst på et so nydelig smykke! alinaene20@yahoo.com
Hilsen Alina

Lykkemamma sa...

Å gurimalla så nydelig premie! Dette vil jeg være med på!! 3 lodd på meg :-) Jeg linker deg på bloggen min!

Ha en god natt!

Ps. Så koselig blogg du har :-)

Klem fra Marlen (lykkemamma)

Lykkemamma sa...

Ps.. Hege, jeg la deg også til i blogglisten min jeg! Håper det var ok :-)

Anita sa...

Så fin blogg du har. Utrolig fine bilder bla. vinterbildene fra 17. nov.! Gleder meg til å følge bloggen din. Jeg deltae med 2 lodd i konkurransen om det nydelige smykket.

Hilsen Fama

mail: anihaarb@online.no

Cloudberry sa...

Nydelig smykke!
Så da håper jeg at jeg vinner da :)

Anonym sa...

ja dette må vi bli med på Hege=)) morro=)) klem nabon=)

Marita Hansen sa...

Å så nydelig det smykke var! Jeg har sett på disse før, men ikke sett de med farger. Vakre var de. Hadde passa fint for meg som har tre barn.. hehe. :p
1 lodd til meg da!

Laila sa...

Kjempefint smykke, det ønsker jeg meg :-) Har ikke egen blogg enda, men er følger så da blir det 2 lodd på meg. Krysser fingre og tær!

Cecilie sa...

Kjempeflott smykke,håper å være en vinner ;-)

Marit sa...

Kjempefint smykke! Hadde vært noe å pynte seg med og samtidig "bære med seg" barna. Jeg har ingen blogg, men legger meg gjerne til som følger, og da blir det to lodd.

God kveld!

Marit(maritnh@live.no)

Unknown sa...

Det var eit fint smykke! Eg blir med, med 3 lodd :)

Sulvis sa...

Kjempefint! Jeg er med - tre lodd! :)

Anonym sa...

Knallfine smykker, og fin blogg
mvh Lillian

Der solen alltid skinner sa...

Jeg vil gjerne vinne, smykkene var kjempefine!

Pia sa...

Jeg er allerede følger, så jeg slår til med to lodd! Super premie!

Liv-Heidi sa...

Kjempefint!!! Blir gjerne følger også:) Hvordan blir jeg det?

Hege sa...

Det gjør du ved å klikke på knappen "følg" på venstre siden her ;o)

Miramora sa...

Nydelige smykker! ♥ Jeg vi gjerne delta, og siden jeg allerede følger deg, blir det 2 lodd :-) Har laget et innlegg om giwe-awayen på min blogg.

Shy sa...

Så stilig smykke! Eg har linka og kommentert!
2 lodd

Anonym sa...

Så fint smykke :-)
Marita

Anonym sa...

Det er ett veldig fint smykke.2lodd til meg :-)
Anne-Marie

Pia sa...

2 lodder til mig til dit fine smykke.
God december
Pia

Jane-Mari`s verden sa...

Jeg vil gjerne være med i trekkningen. 2 lodd, er ikke så flink med bloggen min enda..

Linda sa...

Nydelige smykker! Har akkurat satt opp disse på ønskelista til jul.... Tar 3 lodd jeg :) Ha en fortsatt finfin kveld!

LBH coach Ellen Bjørling sa...

Heisann!
Et slikt smykke ønsker jeg meg! Derfor blir det 3 lodd på meg!
Hilsen Ellen:)

Trine Lise sa...

http://hjemmemamma.com/trinesverden/?p=2917 er mitt bidrag.

Jeg er følger og jeg kommenterer :) Stå på videre med denne flotte bloggen :)

Jeg ønsker veldig å vinne, siden vi nå er ferdige med å få barn og jeg fikk minstemor for 2 mnd siden :) Veldig koselig smykke å ha rundt halsen ;)

indie sa...

Fint smykke! Jeg tar to lodd, følger deg i tillegg til å skrive kommentaren :)

Millemilla sa...

Nydelige englebarn.
Tar 2 lodd jeg, og blir ny følger av deg! nr.50!!!

Stine sa...

Hei, så koselig blogg du har :) La meg til som følger jeg og kommenterer her, så det blir to lodd på meg :)

Anonym sa...

Jeg tar to lodd- kommentar og følger :)

urettferdig@live.com

Evelyn sa...

Hei :) dette vill jeg gjerne være med på, så fine smykker.

FØlger ber jeg fra før.. og så legg jeg igjen en kommentar.. så da blir det vell to lodd da:)

Klem

swimzy sa...

Åhh så flott giveaway:)
Her vi jeg gjerne være med på 2 lodd:)

klem fra siv anita, swimzy
siv_anita_pet@yahoo.no

Linn sa...

2 lodd på meg :) Så nydelig premie!
Og en koselig blogg du har,her kommer jeg til å titte innom ofte

. sa...

Da ble jeg følger jeg også. Flott premie. 2 lodd.

Anonym sa...

Ja takk 1 lodd!! Nydelige smykker!

Ha en flott adventstid :)

klem fra kari (kabjornstrom@hotmail.no)

leneli/ lenel_6@hotmail.com sa...

Nydelige smykker! Hadde vært herlig å ha sønnen min i smykke rundt halsen <3
1 lodd

Anonym sa...

Kjempeflott smykke som jeg ønsker meg.

mariannemaehle@hotmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Disse smykkene er bare så utrolig fine!!! Jeg er med og har lenket til deg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/12/giveaway-hos-familien-levorsen.html

Følger deg også, så da blir det vel 3 lodd på meg. Krysser alt jeg har!

Ha en vakker førjulstid!

Klem fra Hilde

Miriam sa...

Jeg har linket på bloggen min, så tar gjerne to lodd :)

Anonym sa...

Hei. Fine smykker:)Jeg vil gjerne vinne. Tar 1 lodd!
Hilsen Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Trine sa...

Så koselig smykke.
Jeg tar 2 lodd.

Edel sa...

Oh, what a lovely candy, dear!:)) Thanks a lot for a chance to win!:)
http://edelmiracle.blogspot.com/

Hugs!:)

Eple sa...

Foe en flott premie! Jeg velger med herved vinnerloddet ;-)

Anonym sa...

Heia!
For et nydelig smykke!!! Tar 2 lodd og håpe at æ vinn!!!
Flott blogg du har!!
Trine

Anonym sa...

glemte å skrive mailadressen... trineng@hotmail.com

Elin sa...

Dette har jeg lyst til å være med på :) Har ønsket meg et slikt smykke lenge.
2 lodd på meg; jeg legger meg til som følger nå.
Klem

Anonym sa...

Hei! 1 lodd til meg.
Hilsen Tone, tmyklatun@hotmail.com

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥