lørdag 20. november 2010

Jaaaaa,da var det helg!

Å det skal bli sååå deilig!
Da var en laaang arbeidsuke over for min del,og det kjenner jeg er veldig godt akkurat nå!
Det har gått i ett på jobben i dag,man merker at folk er i full gang med julegavehandelen allerede.

Ungene har vært i bursdag og hatt det kjempe moro hørtes det ut som :o)


Her har snøen lavet ned store deler av dagen + masse,masse sur vind!

Nå skal jeg kose meg i sofan'n med litt blogglesing...før det blir god mat og Skal vi danse på skjermen!

Har du hatt en fin lørdag så langt?
Kommet masse snø hos deg også?

4 kommentarer:

Therese sa...

Ha en herlig lørdagskveld i det guffene Vestfold-været, Hege. Tenn tonnevis med stearinlys og kooos deg.

Lørdagsklem!!

mammaKine sa...

GOOOD helg! :-)

Størstepia sa...

Jaaa, har snødd i hele dag her også...
Men vinden er så SUR at det har vært best å holde seg inne foran peisen;-)

Kos deg med skal vi danse - jeg skal pakke inn endel julegaver og gjøre ferdig julekalenderen til småtten!!

Stor klem fra størstepia

charm design sa...

Riktig god helg til deg også:)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥