fredag 29. oktober 2010

Nye julegardiner

Jul på kjøkkenet

I år er jeg skikkelig klar for ett RØDT og julepyntet kjøkken.
Så nå har jeg nye julegardiner i bestilling..det kjipe er at de ikke kommer før
10.Desember. Og jeg vil jo gjerne ha det klart til senest 1.Desember...hmmmm.
Kryssern fingrene for at de kommer inn på lager,tidligere enn forventet.
Gleder meg masse jeg til å begynne pyntingen...å ja,ja...jeg vet det fortsatt er over EN måned
til det skal skje,hihi.
Når vi var på Ikea forrige uke,kjøpte jeg også en ny advendtsstjerne til å ha i vinduet
KALLT Dekorasjon, hengende flere farger Diameter: 70 cm Ledningslengde: 3.0 m
Fargen på denne stjerna er ikke rød altså....den ble kjøpt i den
hvite fargen. Hadde veldig lyst på sånn stor stjerne i fjor også,men fikk aldri surra meg
til å gjøre det.
Men nå altså,til den nette sum av 79,- kroner på Ikea,ble den en STOR
flott advendtsstjerne på meg ;o)

♥♥♥

1 kommentarer:

Størstepia sa...

Så fine julegardiner og ny adventsstjerne!
Gleder meg ennå mer til jul når jeg leser om det, tihi...
Ha en flott helg!
Klem fra størstepia

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥