lørdag 30. oktober 2010

Hei og hå!

2 små luringer!

Tok jo litt flere bilder av disse tullene her i går...de skulle jo lage pannekaker.
Og de var rimelig klare...så når jeg kom inn på kjøkkenet,hadde de allerede krabbet opp på benken,
og satt som tente lys når jeg kom inn,hihi!


Vi er sultne....vi har lyst på pannekaker var det som ble sagt her..
Så da var det jo bare å dra frem bollen og sette i gang........


To jenter som ser hverandre alt for sjelden,dessverre.
De kosa seg masse sammen i hele går,var veldig gøy og se. Skulle tro de hadde
sett hverandre hver eneste dag.


Matilde i full gang med å lage pannekakerøre...vi gjorde det veldig enkelt,akkurat som jeg liker,
nemlig en Toro pose fra hylla i butikken.
Å de smaker veldig,veldig godt i tillegg!


Og her er resultatet. Pannekake med syltetøy og sukker.
Veldig flinke jenter til å lage pannekaker.

Nå er det Lørdag.
Mats Fredrik er akkurat kjørt i bursdag..og vi benytter anledningen til å kjøre en
tur ned på extra leker for å se på halloween kostymer...tipper det er en smule
kaos der nede,men det får bare gå ;o)

I ettermiddag kommer Sara på overnatting her....ungene gleder seg kjempe masse.
Og i morgen går turen vår hjem til Sara,så skal ungene gå Halloween hjemme hos
henne!

Men nå står det en rastløs mann her og synes at jeg er skrekkelig treg som måtte
blogge dette innlegget akkurat nå.
Så da får jeg vel bare si HADET!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!

Fant dere noen kostymer...
Her i huset er det en gutt som ELSKER å kle seg ut.

Det går i Halloween her i huset også- i dag skal han i halloween bursdag og i morgen skal vi ha halloween fest med klassen.
Så blir det en runde med barna. knask eller knep!!

God halloween helg til dere

Grethe

Hege sa...

Vi fant,vi fant vettu Grethe,hihi.
Da tenker jeg han er i ekstase i morgen..ha en toppers Halloween feiring.

Hege

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥