lørdag 30. oktober 2010

Halloween kostyme

Snuppa skal visst også gå Halloween!

Så da måtte vi en rask tur ned på Extra leker for å se om det var noe igjen av utstyr der nede.
Å det var det...men jøje meg for ett kaos og sinnsykt mange mennesker.
Tydeligvis mange flere enn oss som er ute i siste lita gitt.

Men vi fant denne drakta her,og Matilde synes det var kjempe moro.
Og når man kan kjøpe en sånn drakt til 99,-,så synes jeg det er helt greit.
Ellers så er jeg jo ingen stor fan av dette Halloween styret,men ungene synes det er stas,så
da må jeg vel la det gå gjennom,ellers hadde jeg vel vært den teitaste mamma'n i verden.

Hihi...måtte prøve drakta på hu her i stad...og hu var veldig søt der hu sto.
Så gleder meg til å ta skikkelig Halloween bilder av ungene i morra.


Mats Fredrik har besøk av beste kompisen sin igjen. De ligger og cooler'n på sofa'n med
løkringer (potetgull) og rød fanta...er jo Lørdag i dag jo :o)
Beste kompisen skal også være med oss til Barkåker i morgen for å gå Halloween,de gleder seg
kjempe masse.

Nå skal jeg gå å innta enn bedre middag som mannen har laget her i kveld.
Det blir oksestek,fløtegratinerte poteter,rødvinssaus og masse deilige  grønnsaker.
Bon Apetit

1 kommentarer:

Anonym sa...

Enig med unga ja :-))
Ses i morgen,,,takk for barnepike :-))

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥