fredag 29. oktober 2010

Fredda'n...hælja og planleggingsdag

Her starter vi helga med planleggingsdag fra barnehagen!
Og det er bare koselig...for i dag har vi jo fått besøk av søte Helle.
Det var stor stas når hun kom,og Matilde hadde 1000 spm hun måtte spørre
Helle om.
Nå sitter de oppe på rommet og leker med alle dukke lekene...ehhhh,ja det ligger leker
utover hele gulvet det oppe.
Men hiv'o'hoi,lek og kos dere :o)


Her er det av og på med klær,trille vogna frem og tilbake....rekker jo knapt og trille vogna 1
meter før man må snu igjen,er ikke så stort rom. Men vogna skal trilles,hihi!


Søte Helle


Og Matilde da...spurte om jeg kunne ta ett bilde av hu...men hun skulle visst heller
gympe litt ser det ut som.
De er veldig aktive i leken der oppe hører jeg....og cd spiller'n står nesten på full
speaker høres det ut som..Lille kattepus,hvor har du vært!!!

Jeg sitter her fortsatt og kjemper for å holde øyelokkene oppe. Ble jo bittelitt seint igjen i går.
Var nemlig så heldig og bli dratt med ut på besøk i går kveld til Therese...Takk Kittelsen for
at du tok meg med ut på luftetur...det gjorde godt :o)

I dag er det typisk kosekveld med familien....God mat og god underholdning på skjermen.
Her liker vi alle og se på X-faktor....og jeg tror faktisk vi alle heier på ATLE!
Menyen i dag er Crispy chicken...mmmm,gleder meg.

Ha en herlig dag og en helt fantastisk helg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!

Hvordan går det med beinet ditt?
Her blir det x factor og sofa kos også.

God helg

Grethe

Hege sa...

Hei Hei Grethe!
Beinet går det litt bedre med,men er ikke bra.
Kos dere masse med x factor og sofa kos dere også.
Ha en toppers helg :o)

Hege

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥