søndag 19. april 2009

Besøk av svigerfamilien :o)

I dag fikk vi som nevnt i tidligere innlegg,besøk av svigerfamilien,det var VELDIG koselig.
Vi har sitti på verandan og kosa oss med pølser,brus og kake :o)
Mats Fredrik fikk mere penger (bursdaggave) som han har putta på sparebørsa si...så han er litt fornøyd nå kan man si! Blir spennende og se hva han skal spare til,har jo igrunn nye ønsker hver dag synes nå jeg.
Prøvde og knipse MASSE bilder,men var ikke så lett med all den DEILIGE sola som var ute i dag....Så skulle jeg ta gruppebilde da,av alle "barnebarna" samlet....og ETT bilde fikk jeg av det...GRRRRR! Til min stor fortvilelse,var kamera TOM for batteri,jeg lærer meg aldri til og sjekke sånt.
Så her er det noen bilder fra oss denne Søndagen!

Matilde sitter på fjellet og ser utover

Smiiiiiiiiiiiile

Ulrikke

Mats Fredrik

Kusine Sandra

Fetter Sebastian

Guttaboys

...og her er det ene gruppebildet jeg
fikk av denne gjengen da!

Svigerfar ❤ Svigermor

....er de ikke søte ❤

Søster Lise og bror Jan Vidar
Tusen takk for besøket....det var koselig og se dere igjen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Igjen,Hege, du er suverent flink med bilder asså! Er helt imponert og litt småmisunnelig jeg:P Ser ut som en nydelig søndag!
Klem Line

Anonym sa...

Så rask du har vært med å få bildene ut.Tusen takk for en hyggelig dag.

Hege sa...

Tusen takk for hyggelig kommentarer.
Du får kjøpe deg en speilrefleks Line ;o)

Svigermor :Hatt en koselig dag sammen med dere i dag ja!

Elisabeth sa...

Flotte bilder som alltid!

SV: De heter Olivia, i fargen svart. Ble 270,- for skoene og portoen, så er ikke så aller verst det nei! Nå håper jeg bare de passer og ikke er altfor stygge.

Tanja sa...

Hei.. long time mo see ;) joda mannen min farter rundt i området der dere bor, onkelen hans har hus der som han murer litt på gareasjen så det stemmer nok :) det var skikkelig artig på torvet og om de skal gjøre noe slikt igjen så vil jeg anbefale å ta en tur, det var skikkelig artig. Så fine bilder du tar.. og ungene vokser jo i en forrykende fart...

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥