tirsdag 21. april 2009

Dagen i dag ja....

Dagen i dag startet med at ett stk. barn ble levert på døra 7:30....gjesp,aaaalt for tidlig for denne mamma'n,hehe!
De to neste kom rundt 8:30 tiden...litt mere "vanlig" tid :o)
Så her er vi i dag 4 søte små...en liten pjokk som snart er 1,2 jenter på 2,5 og nabojenta som snart blir 3...så ingen tvil for noen vil jeg tro,at her er det liv i heimen...Akkurat nå ligger de alle 4 og sover en aldri så liten blund...ALLE samtidig,utrolig,men sant :o)
I mellomtiden har jeg gjort klar sjokoladekaka,som vi skal ha med oss ned i barnebursdagen som vi skal feire sammen med guttene i klassen til Mats Fredrik.Mats Fredrik og Georg skal feire bursdagen sin sammen,GENIALT! Så i ettermiddag skal vi tilbringe tiden på http://junegelby.no/ sammen med 13 gutter i 6-7 års aldern......Iiiiiiha!

Tenker det er en mor som kommer til og være rimelig gåen når hu kommer hjem!!!
Godt det er og synke ned i sofaen foran Frustrerte Fruer i kveld :o)





1 kommentarer:

Anonym sa...

Lurer på om du skal få komme hjem til meg å ta noen familieportretter altså!!!! Eller du kan komme på Torp i morgen, onsdag, for da tror jeg jammen i meg Tintin skal tilbake til London!! Fytti!!

Klem Linda

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥