søndag 19. april 2009

O'herlige Søndag

Da var det igjen Søndag...Tiden bare svosjer avgårde.
I dag var det min tur til og sove leeenge her i heimen,så i dag sto jeg faktisk ikke opp før nærmere 12 ,WOW!
Da fikk jeg beskjed om at Svigermor,Svigerfar,og Svigerinne med hennes barn skulle komme på besøk :o)
Så nå sitter vi her og venter på besøket. Det er knallbra vær ute,så vi "fyrer" opp grillen og griller pølser og hamburgere...og Ulrikke står i øyeblikket på kjøkkenet og lager Brownies...TAKK til TORO,hihi!
Skal prøve og få tatt litt bilder når de er på besøk...så de blir nok lagt ut i kveld.

Nyt denne herlige Søndagen....i morgen er det hverdag igjen!

1 kommentarer:

Elisabeth sa...

Deilig søndagsvær i dag ja! :)

SV: Bestilte meg fakisk et par på den nettsiden i dag. Ikke den normale crocsmodellen, men en litt "finere" type, hvis det går ann å si det, hehe.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥