mandag 25. mars 2013

VillerValla-Shop

Fristelser,fristelser,fristelser. Jepp,de er det mange av.
Og igjen har jeg kommet over noe fint...og nå har jeg  ventet lenge,men nå var det søren meg utsolgt :( Men den som prøver lykken ved instagram og div kanaler,får jaggu ordna det likevel ,Takk VillerValla for super service.
Det jeg snakker om er nemlig ei jakke og lue fra nettbutikken VillerValla,og lillemor trenger jo hele tiden nye klær,så da er dette fine settet på vei i posten til oss ...JIPPI!
Anbefaler deg også å ta turen innom å se på alle de fine klærne de har på VillerValla sin nettbutikk :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Super fint sett,har også bestilt det til jenta vår.
God påske til deg og alle dine Hege.

Hilsen Karin

Florisa sa...

Åh det var ett nydelig sett, knall stilig! Jentene her har noen klær derfra og vi er kjempefornøyde med både utseende og kvalitet!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥