fredag 22. mars 2013

Long time,no see ;)

Ai,ai...Denne bloggen er veldig lite prioritert om dagen altså. Kjenner at tiden strekker ikke til,så det får bli noen innlegg sånn innimellom ;) Men jeg er mere aktiv på Instagram,vil du følge med der,kan du søke på Hegiz.
Nå er det HELG,og ikke nok med det,det er jammen meg blitt PÅSKEFERIE også :) Skjer ikke masse i  påsken her,men skal en liten tur til svigers i Oslo en av dagene,så får vi besøk på påskaften. Hadde håpet på at det kunne bli såpass varmt at man kunne komme seg litt ut også...for det er jo i utgangspunktet meldt KNALL vær...men litt kaldt. Har du/dere mange planer for påsken???
Så må jeg vise dere noe som jeg fikk i posten i dag...Noe jeg har lett lenge etter,og vips,så fant jeg den på en nettside :)
Lykken var stor både for liten og stor her i dag :)  Det smakte sååå godt.
Så har jeg fått vært innom jobben og kjøpt inn nytt sengetøy til store dyna til bonus-jenta vår. Og da ble det selvfølgelig meg ett par bokser med Uglemotiv hjem også ;)

Nå er det sååå deilig at fredagskvelden er her,og vi har synki ned i sofa'n og følger med på gjengen på Idol.
Ønsker dere med dette bilde (påskepynten som har kommet hjem i løpet av uken) en RIKTIG GOD PÅSKE

PS :husk å legge meg til på Instagram da,hvis du vil se litt oftere oppdateringer,søk på Hegiz  ;)

2 kommentarer:

Camilla Scholz sa...

Åh! Hvor har du fått tak i den hen?! Hvilken nettside? :D

Hege sa...

Hei Camilla :)
Den har jeg bestilt på www.iherb.com

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥