fredag 26. oktober 2012

Trallala....da var det helg igjen!

Synes ikke det er mere enn ett par dager siden jeg skrev at det var helg jeg...og nå er den søren meg her igjen. Og den er absolutt velkommen :)
Jeg nevnte for dere i går at jeg var så heldig å vinne disse billettene til konserten i Oslo Spektrum i dag,men jeg har bestemt meg for å ikke reise. Men istedet føler jeg at jeg gjorde noen andre glad :) Jeg ga nemlig billettene til svigermor og svigerfar. Så i kveld håper jeg de koser seg super masse på Peter Jöback konserten.
I går var mannen og jeg på tørketrommel jakt...og hjelpes,så mange det er å velge i. Men til slutt fant vi en,og den passer godt med vaskemaskinen vi også har.
Det ble en Gorenje tørketrommel...som kommer i midten av neste uke. Det skal bli så godt å få tørke tøy inne på vaskerommet igjen,og slippe å ha tørkestativ overalt.
Her ser dere min nye "samarbeidspartner" ;)

Ellers satser vi på fint vær i helga,så det går ann å få vært litt ute...i går var det strålende vær,men sykt mye vind,og ikke minst kom det jo også litt SNØ i går.
I dag skinner også sola her...så krysser fingrene for flere dager med sol.

Ha en toppers fredag alle sammen :)

1 kommentarer:

Linn sa...

Den så riktig så flott ut.
Her blir det tørketrommel til jul!
*glede seg*

Ønsker dere en strålende helg hele gjengen,kose dere :)
Klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥