søndag 28. oktober 2012

Nye tøffe gutteklær

Tidlig i høst hadde butikken Helt Perfekt her på Revetal 50% på en del vintertøy. Og da slo vi til å kjøpte ny vinterjakke til både Matilde og Mats Fredrik.
Så i går tok vi den frem,og tok i tillegg på en ny olabukse og genser som også kommer fra butikken Helt Perfekt,så da fikk jeg "lurt" med meg Mats Fredrik ut for å knipse noen bilder :)
Jakke,bukse og genser fra Helt Perfekt...sko fra Primark i London.
Her ser du lommene på på olabuksa....veldig tøff synes jeg :)
Er mye tøft til store gutter også i denne butikken...ikke bare til de aller minste. Så anbefaler deg å ta turen innom å kikke. Å det kommer også inn nye varer inn hele tiden....og nå er det snart jul,gleder meg til å se de spennende nyhetene da.
Klikk deg inn på facebook siden til Helt Perfekt HER

1 kommentarer:

sa...

Så tøffe klær til en tøff gutt :)
Jeg har 6 flotte give aways på gang inne på bloggen min hvis
du vil prøve lykken :)
Ha en flott ukestart!
Klem Anette ♥

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥