fredag 19. oktober 2012

O'jul med din glede....

Jippi....Det er fredda'n :)
Nå skal det bli så deilig med helg...og vi skal alle (nesten alle hvertfall) slappe av,og ta det ro i helga. Mannen er på jakt,og sønnen skal i bursdag og fotballcup i morgen. Welcome weekend med

I dag har jeg vært en liten tur i byen. Det var åpning av søstrene Grene. Fant litt småting der...men ikke den største fangsten der.
Var også en kjapp tur innom Åhlens i dag..og der var jula kommet i butikken,bare se her :
 Har du vært innom noen julebutikker om dagen....ser du hyllene begynner å fylles?
*knis*...kjenner jeg gleder meg litt til jul jeg 

Ha en fin kveld.

2 kommentarer:

Trine sa...

Deilig å ha en ubrukt helg foran seg.
Ja, butikkene fylles med juleting.
Synes det er litt for tidlig jeg, men minnes ivertfall på at jeg må begynne på de hjemmelagde julegavene snart:)
Ønsker deg og dine en koselig helg!

Hanne sa...

Åååhh! Jeg vil så gjerne ha en åhlens butikk i nærheten!!! :/

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥