lørdag 20. oktober 2012

God formiddag fra oss

Litt treg start på morgen her i dag,men det er jo så deilig. Her våknet vi av tlf kl.9:30. Og ingen var oppe av sengene før 1 time etterpå.
Matilde lå lenge i sengen inne hos meg (overtatt pappa's plass) og surfet på Ipaden. Og hun er jo så opptatt av denne svenske karen Eric Sade. Så jeg har hørt noen sanger av han på morrakvisten her :)
Ja,vi liker late morninger!

Sønnen er sendt avgårde i bursdag og fotballcup. Eneste jeg skal i dag,er en tur i butikken...ellers bare kose oss hjemme i dette ruskeværet.
Ha en fin dag du også,i dette ruskete høstværet!
I morgen er det meldt opphold dere.....tror det ikke før jeg får se det men ;)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥