tirsdag 11. september 2012

Strikkeprosjekt...hint,hint ;)

Jeg var så heldig at jeg tittet innom bloggen til Et Husmorliv her om dagen,og hun hadde lagt ut ett par prosjekter hun hadde laget. Og heldige meg fikk også en mail med oppskriften på disse fine tingene,så nå er det bare og ønske seg i vei....* blunk,blunk-kjære svigermor*
Her er ett par av tingene jeg liker godt :
Å denne synes jeg ser så myk og god ut,kunne tenkt meg denne i en litt beige farge eller grå

Er de ikke fine??  Denne er jeg litt usikker på åssen farge jeg kunne tenkt meg. Men hørte rykter om at denne var så enkel og strikke,at vips så var det gjordt på en kveld ;)  Hihi!
Bildene er lånt fra pickles
Har du noen gode strikkeoppskrifter du vil dele? Er jo så masse fint.

2 kommentarer:

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

ÅÅÅ den vesten var jo helt nydelig :) det er noe man kan ønske seg.

Hild Frøya sa...

Åååå.. Jeg MÅ lære meg å strikke. For øyeblikket kan jeg bare hekle!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥