torsdag 13. september 2012

Huttetu...nå er det ikke lenge før

Jeg tenker på vinter'n...ja,allerede ;)
Her må man skrape is av bilen på morningen nå...er vi klare for det allerede nå?
Ja,ja...vi må jo bare ta det når det kommer. Heldigvis ser det ut til at vi har mange dager igjen enda,før det i det hele tatt er noe "fare" for vinter vel?
Bildet lånt fra google.no
Håper det blir en fin,snøfylt men ikke altfor kald vinter. Litt mere snø enn i fjor er jo lov å ønske seg :)

Er du klar for at vinter'n kommer tidlig i år?

Nå skal jeg få vesle frøkna  i dusjen straks,hun er heldigvis frisk igjen.Mats Fredrik og mannen er avgårde på fotballkamp,og Ulrikke skal snart på Zumba.Ahhh,kanskje det blir en 1 time med alenetid på mor i huset?
Så før jeg avslutter,må jeg bare vise dere en ting jeg ønsker meg :)

Tror jeg må se etter den på Bohus når vi skal innom der å hente den nye lampa vår :)

Ha en fin,fin torsdag kveld da ....hjelpes,det er snart helg igjen dere 

2 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Ja. Tiden går fort mot vinter. Men jeg trives da også jeg. Har masse planer for høsten og vinteren, så dette blir bra!

Anonym sa...

Ja,vinteren kommer plutselig,men er koselig da.
Kjempe fin kalender,den må jeg ta en nærmere titt på.

Ha en fin kveld.
Hilsen Marte

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥