fredag 3. august 2012

Tannlegebesøk i dag...

...og 2 tenner mindre!
Mats Fredrik har leeenge gått med en veldig løs jeksel,som ikke ville ut,så her om dagen ringte jeg å bestilte en time hos tannlegen for en sjekk.
Var en gutt som var veldig spent,for han liker absolutt ikke sånne ting.
Inne hos tannlegen,var hun ikke så bekymret for tannen som ikke hadde falt ut,men for alle de nye tennene som hadde kommet. -Er ikke han bare 10 år,sier hun....-Jo,sier jeg...-Han har jo fått disse nye tennene veldig tidlig,og som igjen da hindrer de gamle tennene å løsne ordentlig.
Så i dag ble det trekking av den tannen også....Og han var så flink,tok bedøvelse,og lå i stolene som en "prest"!
Så når man er så flink...venter selvsagt en liten belønning.
Så når pappa'n kom hjem...var det kinotur for far og sønn og de koste seg på Madagaskar 3.

I morgen skal vi bort på pizza,for nå er lillesøster her også. Og både lillesøster og jeg har bursdag i morgen,så da må vi feire litt....Hurra for 20 og 37 årsdag i morgen.

Ha en fin kveld alle sammen...her er det håndballkamp for hele familien akkurat nå...Heia Norge!

2 kommentarer:

Birthes Verden sa...

Så flink han var. Fortjente jammen en kinotur for dette :)

Ha en strålende helg

Klem Birthe

Ida Marthinsen (Mamma til Nicolai) sa...

Så flink han var! :) Jeg fikk også alltid belønning da jeg var mindre ;) Rett i lekebutikken! hehe

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥