søndag 5. august 2012

En SUPER helg !

Vi har hatt en super koselig helg. Har hatt litt besøk av lillesøster'n med prinsessa si og ei storesøster og nevø som var her og spise taco på fredagskvelden.
Lørdagmorgen ble jeg vekket av mann og de 2 minste barna med sang,kaker og gaver på senga-denne dama fylte nemlig 37 år i går,4.August....Hurra for meg 
Lørdag kveld,ble vi bedt ned til søster'n min på hjemmelaget pizza...så deilig å komme bort og få servert middagen. Senere på kvelden kom gode venninner på besøk,og vi satt ute og kosa oss og skravlet ut i de sene nattetimer.

Jeg var jo så heldig å fikk den flotte spisestua som jeg viste dere tidligere :)
Den ble innviet denne helgen,først med tacogjester på fredag,og familieselskap i dag.
Flott rosebukett av mannen har jeg også fått. Jeg har også fått flere deler til PIP serviset mitt,gavekort av Ulrikke på B-Young,penger,hårprodukter,veske,gavekort på Kremmerhuset og enda litt mere blomster.
Jeg er super fornøyd...er så moro med bursdag altså :)
Ser ikke misfornøyd ut for å bli ett år heller synes jeg...selv om det nå går fort opp til 40,hehe!
I dag serverte vi
Det smakte veldig godt..og jeg tror alle gikk mette fra bordet i dag...så godt vi ventet med kaker og kaffe en liten stund.
Svigermor hadde bakt med seg en kjempe god peanøttkake,mannen i heimen hadde laget muffins og jeg hadde laget pavlova kake,nok engang
Takker dere alle sammen for en kjempe fin helg/bursdagfeiring..og ikke minst,takk for alle gavene jeg har fått.
Nå skal jeg straks krype under dyna,for nå er denne kroppen sliiiiten. Og i morgen kan jeg forøvrig sove så lenge jeg vil,hihi....De 2 minste ble med besteforeldrene sine hjem i dag,og blir der i noen dager.

Har du hatt en fin helg? Gjort noe spennende???

1 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Gratulerer med dagen som var!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥