søndag 1. april 2012

Det er søndag...men...

Det er jo fri i mange,mange dager til. Og her skal alle være hjemme hele ferien,så det blir nok livat og moro ;o)
I dag sov vi lenge alle sammen,og tilslutt var jammen hele familien samlet i store senga...varte ikke lenge for å si det sånn...litt trangt med 5 stykker i en seng.
Rett etter en god frokost,fikk vi besøk av Magnus, Hyggelig med overraskende besøk :o)

Mats Fredrik har reist med fetterne sine på fotballbanen,Ulrikke vaksker badet (o'lykke) Og Matilde har sittet i kroken og spilt kort,far i huset rengjør grillen,og mor vasker og bretter klær ;o)
En veldig veldig spennende søndag med andre ord :o)
Koser seg masse i kroken sin....og lager sine helt egne "trylletriks",søte Matilde.
Så kan vi ikke alltid være ordentlig på bilder....SÅ,Mamma-Ta bilde nå,nå er jeg sånn skjev i øya ;o)
Godt de har noe å finne på sier nå bare jeg :o)
Så måtte hun vise frem buksedressen som mamma'n hennes synes hun er så fin i.  Den er fra Lindex.
Super fornøyd med den. Trodde den kanskje ville være litt vrien å få av når hun evt skulle på do...men så langt ingen problem ;o)

Nå tror jeg jeg skal fortsette med klesvaska her....for nå fikk jeg ett par rare blikk her "atte hvofor sitter du ved pc'n  mens vi andre må gjøre noe"...Haha!
Kos deg denne blåsbort søndagen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, den var søøøt. Sånn vil jeg ha til nutta mi ;)

Høres ut som en skikkelig søndag ja ;) hehe :)

Hege sa...

Den er så myk og god,så det burde du Fru.Jacobsen :o)

Størstepia sa...

Så herlig at hele familien tar i et tak da!:-)
Jeg sitter også ofte med klesvasken!:-)
Ønsker deg en super påske Hege!:-) Gleder meg til å lese om hvordan dere har feiret den!
Klem fra størstepia

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥