lørdag 31. mars 2012

Hortensia,Finn Schjøll og tente lys.

I går var min snille venninne på besøk...og da ble det utbytting på skjenken og vinduene mine.
Her skal dere få en titt på skjenken min.
Nydelig rosa hortensia,orkideer i Finn Schjøll vase,tente lys...O'deilige lørdagskveld.
Orkidee i den flotte Finn Schjøll vasen.

I dag har vi vært så heldig å ha hatt besøk av mamma'n min..og hun har vasket vinduene her hjemme.
Jeg prøvde meg jo her tidligere i uka...men det ble IKKE bra. Men nå er de så rene og pene :o)

Nå skal jeg krype under teppet i sofa'n...synes det er skikkelig kaldt. Ha en super lørdagskveld alle sammen.

1 kommentarer:

Evelyn sa...

Hei :)

Så fint det var oppe på skjenken din da.. lekre lysestaker og en flott blomst.. dette er en blomst som jeg ikke kan ha i hus.. den skal jo ha så mye vann og det får den ikke her hehe.. men av og til har jeg den..

Så fin blomstervase.. jeg har også en slik bare det at den er større.. kjempe fine :)

Ha en fin dag :)

Klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥