fredag 2. mars 2012

Jippi...det er helg igjen!

YES...da var helga her igjen. Og denne helga blir bare kos.
Alle barna skal ut av huset i morgen,de 2 minste skal i bursdag,og hun eldste skal nok engang besøke sin søte lille kusine Mille Alexandra.
Her er ikke formen min helt på topp om dagen,så hadde ei god venninde som var her å fikset litt i går.
Og noe som var veldig kjekt....var dette "lysfatet" fra Perfect Home,som jeg ikke helt har fått plassert noe sted....Fatet er satt vekk og lysskålene fungerer nå som noen perfekte potteskjulere :o)
Takk for super hjelp snille Monica ! ! 

Litt dårlig bilde,men er tatt med Iphonen...og ble litt mye lys inn i rommet.

I kveld skal jeg på sykehusbesøk til ei venninde...skal bli deilig å komme seg litt ut av huset.
Og i morgen har verdens beste bestis bursdag...så nå skal jeg en kjapp tur i butikken å få tak i litt
innpakkningspapir,så får vi håpe gavene faller i smak i morgen 

Ha en kjempe koselig helg...å la oss håpe finværet
varer gjennom hele helgen 

1 kommentarer:

Elisabeth . sa...

Riktig god helg til deg også .;0)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥