lørdag 3. mars 2012

Happy weekend...eller??

Joda,det er jo helg,og det er avslapping og kos.
Men ikke veldig kos,når vesle frøkna ligger rett ut på sofa'n med 39 i feber,og hoster og har vondt i hodet.
Vi har ikke hatt mange våkenetter med barna våre... men i natt har vi hatt det. 
Matilde synes det har vært ekstra kjedelig nå,får hun skulle vært i bursdag hos en av sine gode venninder.
Men,ting går ikke alltid som planlagt :o(
Ikke helt i toppform her nei..og skjønner ikke helt hvorfor hun ikke kan gå i bursdag....
.....og da var det jo ekstra stas at pappa hadde vært i butikken å kjøpt med seg ting til en liten godtepose
hun kunne ha her hjemme :o)

Håper formen hennes tar seg opp i løpet av ettermiddagen. Selv kjenner jeg at jeg burde ta meg 5 minutter på øyet...Ikke vært mange timene med søvn i natt!

Helt til slutt må jeg få gratulerer min kjære Bestis med dagen
Hipp Hipp Hurra for Monica i dag...Håper dagen blir topp.


3 kommentarer:

Kari Petrine sa...

Huffda.
Typpisk å bli syk akkurat den dagen hun skulle i bursdag da.

Får kose seg hjemme med godteposen sin og avslapping, sp håper jeg for din del at det blir mer søvn nå til natta. :)

Ha en fin helg, og riktig god bedring til Matilde.

Vivishagerom sa...

Det er ingen ting som er så kjett, som når ungene er syke! Håper frøkna blir fort frisk og at du får deg litt søvn.

Ha en fin kveld!

Linn sa...

Dakars lille tuppa da :/
Masse god bedring til henne,håper hun kommer seg raskt! :)
Ser ut som om hun blir godt tatt vare på hvertfal ;)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥