torsdag 29. desember 2011

Ut på tur,aldri sur.

Da er vi kommet oss avgårde og er ute og
seiler på det store hav.

Men jeg må jo holde bloggen ved like for det...så da
tenkte jeg vi skulle vise dere Matilde sin nye favorittdress
fra nettbutikken POMPdeLUX
Hun er bare så fornøyd med den. Hun fikk den i julegave fra oss.
Litt uheldig med isen her...da den plutselig bare knakk...hehe.
Ooooops da!!!

Handler du mye fra POMPdeLUX nettbutikken????
Jeg synes de har utrolig masse fint der,og til veldig fine priser.
Gleder meg veldig til den nye kolleksjonen i februar.

Ha en super fin dag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg la inn en finfin bestilling der selv for ett par dager siden, 70% Woohoo :)

ingrid sa...

Så koselig blogg du har :-)
Herlig med slike kosedresser!
ha en fin kveld!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥