mandag 12. september 2011

Woop Woop

Da var vi jammen igang med en ny uke da dere.
Helgen har bare rast avgårde med jobb,samvær med gode venner,
barnepass.
Mannen  fikk avsluttet helga med å se på
hodejegerne på kino med kompiser.
Denne uka er nok en uke med foreldremøte,fotballkamp,dansing
og barnekor.
Matilde har begynt å synge i barnekor
på skolen her,og det har vært kjempe stas.
Heldigvis har Matilde en fantastisk storesøster som har tatt på
seg oppgaven å ta med seg Matilde på kor...for denne dagen er jeg
på jobb,og får dessverre ikke vært med.

2 jenter som er veldig glad i hverandre ♥

Nå skal jeg prøve å være en flink husmor her å sette
igang å gjøre noe fornuftig.

Ha en super uke...Jeg skal kose meg med denne fine låta,på full guffe :





0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥