søndag 11. september 2011

Siste runde med 4-stjerners middag

......men bare for denne gang. Vi skal heldigvis starte opp igjen
på en ny runde :o)
Og vi gleder oss masse.

Her kommer bilder av gårsdagens dekkede bord og meny


Forretten var Sushi


1.gang jeg har smakt det,så var veldig spent.
Men smakte jo utrolig godt....Ikke lenge til neste gang håper jeg.
Kanskje når vi er i London neste uke ,weeee!

Hovedretten var
råstekte poteter,kyllingfilet fylt med ost og soltørkede
tomater,soppsaus,brokkoli og gulrøtter :


Kjenner igrunn jeg blir sulten igjen av å se p bildene her nå.

Desserten var deilig sjokoladekake med is og bringbær :


Vi hadde en kjempe kveld,og kosa oss ut i de sene nattetimer,
og det kjennes på kroppen i dag...Så trøtt ;o)

Her er vi så slække,at tror kanskje ikke vi orker
å lage middage
...så nå sitter vi her å kikker
etter kinamat menyer på nettet...men det var ikke lett!

Har du hatt en fin helg?

5 kommentarer:

Mine diller♥ sa...

Ååå ditta såg veldig godt ut.. Nammm
Så kjekt å møtes til god mar og drikke:) Du lurte på om eg bruker photoscape, og det gjer eg pluss at eg bruker PSE 8,0. Ha en fin søndag, godt med slike slakke dager:) Klem:)

Linn sa...

Wæææ,dårlig gjort å vise frem disse lekre rettene ;)
Hehe,godt vi skal spise mat nå snart selv,hihi!

Oooj,heldig som skal til London!
Ikke misunnelig asså,neeeei da :p

Hild Frøya sa...

Ååååå.. Nå ble ikke jeg bare litt sulten da.

Vivian sa...

Oj dette så utrolig godt ut!
Jeg elsker sushi og kunne fint spist det hver dag:) og de andre rettene så jo også digg ut!

Jeg svarte på spm. ditt i kommentarfeltet mitt også, men for å endre str på sangene går du bare inn i html koden som du limer inn og endrer på høyden. Jeg har satt den til 40 i stedet for 345 som kommer opp i koden.
Lett som en plett:)

Ha en fortsatt fin søndag! Klem Vivian

Pernille sa...

Mmm, dette så godt ut. Men den sjokoladekaka kunne du vel holdt igjen, hihihi... Fikk såååå lyst på saftig sjokoladekake, sånn som bildet viser :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥