tirsdag 23. august 2011

St.Giles.

God kveld i stua alle sammen.
Nå begynner det "nærme" seg London tur...eller,det er jo fortsatt noen
uker igjen...Men tiden går jo så utrolig fort,HeHe.
Her er hotellet vi skal bo på.
St.Giles Hotel :


Juhuuu,jeg gleder meg så masse.

I kveld har vi hatt besøk,og vi har kosa oss med Club Sandwich.
Og jaggu har vi fått "shaua" litt i hagen også,alle mann.
Så får vi se om det etterhvert blir noe greie på denne hagen.

Ellers så vil jeg bare nevne Give Away'n jeg har på siden min.
Veldig hyggelig hvis du vil melde deg på.

TRYKK HER så kommer du til Give Away'n!

Ha en fin fin kveld videre.

1 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Hihi, der bodde jeg da jeg var i London i mars. Fint hotell og VELDIG sentralt. Ok å bare tusle et par hundre meter så er man i Oxford Street.

Vi skal til Liverpool om 4 uker og jeg kan love deg, det er minst like bra shopping der. Og sentrum er mye mer intimt og sentralt. Bare et tips.

Jeg har nok blitt en England-elsker. Dette blir min 3. tur på under et år.

Klem Mona C

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥