mandag 22. august 2011

Give Away her hos Hege-Mamma til 3



Da kommer Give Away'n jeg har nevnt noen dager nå.
Jeg har vært så heldig å få dele ut noen lekre smykker
 fra butikken Arts & Crafts som ligger i Farmandstredet
her i Tønsberg.

Og ikke nok med det...så har jeg også en annen ting til dere som
bor eller er i Tønsberg området.
Går dere innom Arts & Crafts butikken i Farmandstredet,
vil dere som sier
"Hege sin blogg" få hele 20% på årets
høst kolleksjon.



For å delta i min Give Away kan du få 3 lodd.

1.lodd for å legge igjen kommentar under dette innlegget

1.lodd for å legge deg til som følger på min blogg  (evt allerede er følger)    

1 lodd for å dele Give Away'n på din blogg (hvis du da har blogg. Legg da igjen
link til siden din)    

Jeg synes også det hadde vært hyggelig hvis dere hadde klikket dere inn
og trykket på "liker" knappen.


Trekkningen vil bli gjort 1.September....(vår 10.års bryllupsdag faktisk,hihi)

Jeg håper DU melder deg på.

48 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅh så utrolig lekkert=) denne hiver jeg meg mere enn gjerne med på=) jeg er jo allerede følger men legger det gjerne ut på min FB er oxo følger av siden hennes på FB=) Klemmer fra Jannikke (Nabon)

Lise Mandal sa...

Hei Hege! jeg er stadig innom bloggen din og kikker jeg da. Mye bra og fine bilder. Akkurat nå syns jeg faktisk skriften var litt vanskelig å lese. (Mulig jeg begynner å bli gammel og svaksynt)
Ha en strålende dag!

Gro sa...

Må jo legge inn en liten melding her da. :) Flotte smykker....

Å Lise, tror det er du som begynner og bli gammel..hihi

Gro.

Line K.S: sa...

Legger inn en kommentar jeg også,er som de andre sier..Flotte smykker:-)

Hild Frøya sa...

Så gøy. Hiver meg selvfølgelig på denne. jeg følger deg på bloglovin. Er det nok.. Hehe. Eller må jeg følge deg ett annet sted også?

Vibeke Moe sa...

Lekkert smykke...og en fantastisk blogg...det er gøy å lese om deg og dine <3

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Jeg slenger med med på 3 lodd jeg!!
Likte det smykket kjempegodt ;o)

Klem Anna

Anonym sa...

Jeg prøver meg jeg! :)

Da tar jeg to lodd (kommentar + følger)! :)

Henning Stordalen sa...

Fine smykker Hege.. Og artig blogg. :-)
Hmm... Lite med menn inne og titter? :-)

Hmm... Skal ikke si jeg kommer til å bruke ett evt smykke selv.. Men vet nå om noen som fortjener det...

/Henning

Birthes Verden sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.

Så flotte smykker.
Hiver meg på give awayen, og håper på det beste.
2 lodd på meg.

Klem Birthe

Anonym sa...

Hei Hege! Sånt her har jeg aldri vært m på, så det må prøves. Prøver meg på to lodd. Ha en fin dag. Klem Trude

Siwert sa...

Se her ja, me like this ♥

Skal dele det med flere jeg vettu.

Klem storesøster

Pernille sa...

Jeg er følger av bloggen din, og leser den opptil flere ganger om dagen :) Og har linket (skal det) dette innlegget på bloggen min!

Ha en kjempefin dag videre <3

Eline sa...

Åå, lekkert lekkert!!
Selvfølgelig er jeg med! Jeg tar tre lodd, men er så vanskelig å bildelinke på blogg.no.
Kan jeg skrive en setning i et innlegg og linke?
Stor klem

Therese sa...

Jepp, jeg hadde jo tenkt å melde meg på, vettu ;-)

Jeg tar 2 lodd, og skal ta det 3 ved å linke på bloggen min hvis jeg husker det i morgen ;-)

(Jeg er i prinsippet imot sånne lodd-konkurranser, men gjør et unntak for deg - liker bloggen din! :-) )

God tirsdag! Nå er det straks Grey's.. love it!

Klem, Therese
PS: takk for hyggelig skryt av lua jeg strikka. Er halvveis på en rød en nå - moro!

Størstepia sa...

Jeg er så klart med!!:-)
Må jo det, så heldig som jeg har vært i sommer!:-)
Trekker 3 heldige lodd!
(Legger ut link på sidebaren min, teller det??)
Kan dessverre ikke trykke på liker knappen for jeg er ikke på FB...

Ha en herlig kveld!
Klem fra størstepia

2ne sa...

hei Hege. da ble det jaggu 2 lodd på meg også :-) Følger og skravler :-) Ha en super kveld! Klem 2ne

Mariii sa...

Takk for du la igjen en hyggelig kommentar på bloggen min.
Deltar gjerne på give away`n dn jeg! 3 LODD HERFRA !!
Her er linken ; http://kreativechattem.blogspot.com/p/give-aways.html

Ha en fin dag :)

Tindrande Auge sa...

heisann! så kjekt at du ville være med på give away inne hos meg ;)

Jeg blir med på din også jeg :) 3 lodd til meg da! Ha en strålende dag videre ;)

Hilsen Nina

Lillebølla sa...

Så gøy:) Tar ett lodd jeg da, for kommentaren her;)

Mona Christin sa...

Takk for invitasjon til giveaway. Klart jeg vil delta. 3 lodd, takk.

Klem Mona C

Anonym sa...

Ååååh, det var kjempe lekkert :) Hadde vært morro å vunnet dette da svigermor skal gifte seg i September :)

Jeg tar fullpott :) http://www.frujacobsen.com/2011/08/vinn-flott-smykke-hos-hege.html

Anonym sa...

Kjempefint smykkesett!Må prøve lykken, tar ett lodd:)
Silje - ejlis25@hotmail.com

lapappilon sa...

wow! wow! wow!
please enter my name
I am a follower and will post on my sidebar.
3 lodd
lapappilon.blogspot com
lapappilon@gmail.com
Hugs
Eva from Serbia

Lynetmor sa...

Hei, så spennende! Jeg tar 2 lodd jeg :-)

Vimså sa...

Heisann.
Har linket din flotte give away til min blogg - har blitt følger, pluss en liten kommentar - 3 vinnerlodd trekkes..
Klem Mari Johanne

Katrine Helle sa...

Jeg tar 2 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg trekker et lite lodd hos deg og krysser fingrene- for det var lekre smykker!

Jaana
jaana.sinda@live.no

Ida Lind sa...

To lodd trekker jeg, for jeg følger deg!

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Linn sa...

Jeg er med :D Hurra!!
3 lodd til meg takk,og jeg krysser fingre og tær ;)

God søndag!

Anonym sa...

Hei!
Kjempe flott giveaway!!! Vil gjerne være med!!
Tar 2 lodd, har lagt meg til som følger til denne flotte siden:)
hilsen Hildegunn

hildegunn29(at)hotmail.no

Hildes Scrappeunivers sa...

Ahhh så lekkert! ♥ er alltid en favoritt hos meg, og dette var sååååå fint!

Prøver lykken med 3 lodd. Følger fra før, og her er linken: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/08/giveaway-hos-hege-mamma-til-3.html

Liker også Vip siden på Face.

Gratulerer på forhånd så masse med bryllupsdagen!

Stor klem

Nenna sa...

To lodd :)

Delt giveawayen her: http://hellyen.blogspot.com/2011/08/giveaway.html

Nenna

Anonym sa...

Hejsa og mange tak for din søde komentar på min blog jeg er bestemt med 3lodder til mig Kunne godt trænge til lidt opmundring i denne tid og hvem kunne ikke bruge et sådan super smukt sæt jeg kunne for jeg kan da så lige slå din bryllupsdag med 20 år ekstra jeg har nemlig 30 års bryllupsdag :-)))
Stort Kram Else

landlig-hundeliv sa...

Hiver meg med på give awayen din jeg. Har skrevet et lite innlegg på bloggen, kommentar her (Prøvte meg å bli følger på bloggen og, men veit ikke om jeg fikk det til).. derfor 2 lodd på meg (evnt 3 hvis jeg fikk til å bli følger).

lene rh sa...

Åå, så fint!! Vet om ei som hadde blitt kjempe glad for dette. Trekker 3 lodd og krysser fingrene :D

/2011/08/give-away.html?showComment=1314556666086#c5542978067801670367

Tonje sa...

Åh, så flott give away! Jeg vil gjerne ha 3 lodd, håper på vinnerlykke! Ønsker deg en fin kveld videre :)

Trine sa...

Knallfine smykker.
Jeg tar to lodd.

Unknown sa...

Jeg tar tre lodd med meg jeg da :) også liker jeg på fjesboka. :) Fin blogg du har, gleder meg til å følge deg. Fine smykker du lodder ut! :)

Merete N sa...

Hei, fant bloggen din hos Tindrande Auge, og har lagt meg til som følger hos deg nå :-) Har også trykket liker på FB siden til A&C V.I.P Tønsberg, og der fant jeg blogginnlegget ditt, så delte det på FB da jeg ikke har egen blogg. Vet ikke om dette gir meg 3 lodd, hvis ikke så tar jeg 2. Gleder meg til å titte nærmere på bloggen din nå. På forhånd gratulerer med 10-års bryllupsdag :-)
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Anonym sa...

Hei.
Kom tilfeldigvis innom bloggen din og hiver meg på din flotte give away med to lodd. Litt seint å linke nå...
Legger megvtil som følger og ser innom igjen....
Kleml. Ingunn

Anonym sa...

Hei

Jeg vil gjerne være med :)

anne-aaeng@hotmail.com

Mine diller♥ sa...

Klart eg vil være med på give awayen. Superlekker.
3 lykkelodd til meg, takk :)

Eline sa...

Nei og nei, jeg trodde fristen var neste torsdag, så holdt på i hele går for å klare å få til bildelink. Men så i dag at det ikke gikk...dritt blogg...
Men jeg har skrevet i innlegget mitt i dag om det. Vet ikke om det er litt sent, så kanskje jeg bare få to lodd da.

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Jeg prøver meg med ett lodd!!
Klem fra Stine

Marias verden sa...

Hei, fin blogg du har :) jeg melder meg på med 2 lodd :)
~Maria

Linda Pauklsen sa...

Jeg hiver meg med i siste liten!!!!! Du har verdens søteste blogg kjære Hege, og gratulerer så mye med 10 års bryllupsdag i dag!!!!!!!!!!

I & du... sa...

Nydelig!! Er mer enn gjerne med :) ha en fin helg, og nyt bryllupsdagen deres :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥