torsdag 25. august 2011

Litt mere detaljer

Nå nærmer deg seg helg dere...og det skal bli veldig,veldig godt kjenner jeg.
Blir jammen hektisk når skole og aktiviteter startet opp igjen.
Men,godt å kjenne at man faktisk er sliten når man går
og legger seg om kvelden....eller rettere sagt,midt på natta,HiHi!

Tenkte vise dere ett par bilder til fra smykkene jeg har
på Give Away'n.


Kjempe fine øredobber....og med det lekre halskjede til i tillegg,ja
da blir det jo bare flotters :o)


Og HUSK alle dere som ønsker dere smykker fra Arts & Crafts,
dere får nå 20% på hele høstkolleksjonen hvis
dere sier at dere har vært på "Hege sin blogg".


1 kommentarer:

Therese sa...

De øredobbene var knallfine! Spørs om jeg ikke må lunke bort på Farmandstredet og se litt ;-)

Herlig med hverdager. Har vært hos frisøren, og så har jeg handla. Ordentlige husmortakter på en god-form-dag, samt at vi har håndverkere i huset. Herlig!

Ha en god torsdag, Hege! Klem!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥