fredag 17. juni 2011

Prinsesse Gulltopp

God fredagkveld alle sammen!
Nå er vi "kasta ut" av heimen,så Ulrikke får feriet 16 års dagen sin
uten at Mamma,Pappa og søsken kommer og ødelegger,HeHe.

Så nå kom jeg på at jeg ikke hadde lagt ut bildene fra Ulrikke
var Prinsesse i bursdagen til nabo'n som ble 6 år,forrige helg.


Vakker Prinsesse?

 

Matilde var så heldige og være gjest i bursdagen..og det var HØY
rosa faktor altså...Prinsesser og fargen rosa er utrolig populært om dagen.
Vi snakker skikkelig jente,jente.

Nå skal jeg lene meg tilbake i sofan,og se på VG lista på tv-skjermen.
Godt jeg har ei søster i sokkeletg,så vi har ett sted å oppholde
oss i kveld ,HiHi.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, jeg husker min sweet sixteen :) Men neste år er det jaggu 10 år siden. *hvor ble det av tiden sa du?*

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥