fredag 17. juni 2011

10 år skolegang er over

I går var dagen da eldste frøkna var ferdig med 10 år grunnskole,
så da var det en litt høytidelig sermoni på ungdomskolen.
Så masse flott ungdom samlet på en plass.


Ikke veldig bra bilder,men her havnet det ene lyset rett foran der jeg
skulle ta bilder...


Da er det bare å vente spent på om hun kommer inn på
den skolen hun selv ønsker.

I kveld skal hun feire 16-årsdagen sin med masse venner...så nå skal jeg
straks ned i butikken å handle.

Ønsker alle en koselig helg.

1 kommentarer:

Therese sa...

Det er virkelig en milepæl å være ferdig med grunnskolen! Og når man så blir 16 i tillegg, da ligger verden for ens føtter.

Håper hun kommer inn på det hun ønsker. Alt er mulig når man jobber hardt nok!

Og lykke til med fest i kveld, blir sikkert gøy.. synd med været, men who cares really ;-)

Klem, Therese (som kjøpte de laveste kilehælene hun fant.. men tror de funker. Så får jeg gå opp et hakk når jeg har øvd nok på disse!)hihi

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥