tirsdag 7. juni 2011

Dag 2 med "kurs" er over.

Da er det kvelden igjen her på Kjelsås.
Disse to dagene har gått kjempe fort.
 Har fått en god del mere informasjon,og kjempe alright
og møte andre som er i samme situasjon som oss selv .

Etter middagen i dag,dro en liten gjeng ned på Storo Sentret
for å kikke litt. Og i dag fant jeg denne jumpsuiten til  Matilde som jeg
likte så godt når jeg fant den for en stund tilbake,men da hadde de
ikke størrelsen inne,men på Cubus her på Storo så hadde de den gitt.


Meeen en helt annen ting...Hvor blir det av sommeren.???
Her hos oss har det regnet MASSE i dag...og ikke er det videre varmt heller.

Til slutt må jeg avslutte med å GRATULERE masse med dagen
til min kjære svigermor som har bursdag i dag.
HIPP HIPP HURRA.

3 kommentarer:

Gro sa...

Her har det ikke regnet i dag så. :)

Størstepia sa...

Nydelig jumpsuit altså, lykketreff at de hadde den i riktig str på Storo da:-)Sommeren savnes her også... Krysser fingrene for bedre sommervær til helga!
Klem fra størstepia

Therese sa...

Kjempetøff jumpsuit, er på jakt etter en sånn til 9,5 åringen her også. De er kule, altså. Skulle ønske jeg hadde kropp til en sånn.. hihi..

Vi har hatt verandadøra oppe i hele dag, og selv med overskya har det vært rundt 18-19 grader. Men du verden, hadde vært fint med sol også, altså :-)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥